Víte, co je Home Staging?

Datum: 9.2.2012
Komentáře: 0
obrázek
Možná jste o tom nikdy neslyšeli, ani nepřemýšleli. Ale pokud máte v úmyslu prodat nebo pronajmout svoji nemovitost, nejspíš by vás toto téma mohlo zajímat. Vaším cílem přece je co nejvíce zaujmout potenciálního zájemce, anebo svoji nemovitost co nejdříve udat – samozřejmě se zajímavým ziskem. Možná to netušíte, ale právě prostřednictvím Home Stagingu můžete výrazně zvýšit atraktivitu vašeho domu či bytu.

Jedná se o zcela nový a dynamicky se rozvíjející obor v naší zemi. Jeho podstatou je profesionálně připravit a upravit nemovitost na prodej nebo pronájem. Jde o soubor pravidel, znalostí a zkušeností, díky kterým se prakticky každá nemovitost stane pro potenciální kupce atraktivnější. Po provedení Home Stagingu si potenciální zájemce, který přijde na prohlídku, dokáže snáze sám sebe představit jako nového majitele. jídelní kout

Profesionální konzultant v Home Stagingu vám doporučí takové úpravy vaší nemovitosti, které v průběhu několika málo hodin zvýší její hodnotu, a to s ohledem na vaše minimální investice. Posláním tohoto konzultanta je odosobnit vaši nemovitost a následně ji zútulnit tak, aby potenciálního kupce nebo nájemce více přitahovala. Nemovitost, která nesla před zásahem konzultanta zřetelné stopy způsobu života obyvatele nemovitosti, získá po úpravách univerzální vzhled, který se líbí většině lidí. Posléze vám konzultant rovněž provede profesionální nafocení nemovitosti, abyste ji mohli prezentovat na co nejvyšší úrovni. 

Nepleťte si úpravu s přestavbou 

Home Staging však nemá nic společného se stavem nemovitosti. Jestliže dům potřebuje novou střechu, výměnu podlah nebo kotel ústředního topení, má špatné základy, nebo se mu hroutí veranda, bude potřebovat více než Home Staging. Tyto nedostatky by  s prodávajícím měl přehodnotit jeho realitní makléř. Home Staging je také něco jiného než bytové návrhářství. Tento proces má více do činění s realitní činností a prodejem než s dekorováním nebo malováním, jak se mnoho lidí domnívá.


před úpravou

Je to proces „vyjmutí domova z domu“, odstranění osobního vkusu prodávajícího, aniž by se však nemovitost stala sterilní, neatraktivní nebo dokonce odpuzující. Design, zařízení a doplňky jaké si sami zvolíte během užívání nemovitosti, vdechnou prostoru vašeho domova váš osobní charakter a styl. Všem, kdo k vám přijdou, tím dáváte  najevo, kdo jste a co se vám líbí. Home Staging je pravý opak. Během Home Stagingu je interiér vaší nemovitosti aranžován tak, aby případní zájemci měli možnost vidět, jaký prostor se jim nabízí, a aby si byli schopni během krátké návštěvy představit, jak  by v těchto prostorech mohla žít právě jejich rodina. 

Historie Home Stagingu 

Home Staging vzniknul jako samostatná služba ve Spojených státech v polovině 70. let a postupně se rozšířil do Evropy a ostatních částí světa. V České republice je zatím relativně nový, ale lze předpokládat, že poté, co se tak dobře osvědčil v zahraničí, bude úspěšně fungovat i na českém realitním trhu. Home Staging má úspěch, protože kupujícím dává možnost vidět dům takový, jaký opravdu je, bez rušivých dojmů z osobních věcí, sbírek a v některých případech i z velmi osobitého vkusu prodávajícího. 


po úpravě

Dobře vyškolení konzultanti u prodávané nemovitosti vytvoří novou, vyšší hodnotu. Investovat do Home Stagingu se opravdu vyplatí, protože vynaložené peníze se rychle vrátí v kupní  ceně, jakou za nemovitost dostanete. Dům, ve kterém byl proveden Home Staging opravdu září. A to doslova. Jsou v něm umytá okna, stěny jsou čisté bez šmouh a odření, světla lamp vyzařují příjemné teplé světlo a nikde v domě není nepořádek. Bez ohledu na nábytek, barvu dekorací a malování nebo vystavená umělecká díla celý prostor působí příjemným lákavým dojmem a kupující mají možnost opravdu vidět, jaká nemovitost se jim nabízí. 

Prodávat se bude stále – tak proč ne lépe?

Ať už je trh s nemovitostmi živý nebo pomalý, ať je růst nebo recese, domy a byty se budou prodávat vždy a Home Staging se osvědčil jako velice efektivní prostředek k profitabilnímu prodeji nemovitostí. Nejpádnější důvod, proč využít Home Staging, je skutečnost, že vhodně naaranžovaný interiér dobře zapůsobí na potenciální kupce a nemovitost tak při prodeji může dosáhnout nejlepší kupní cenu. Home Staging je přínosný pro všechny zúčastněné strany: majitel z prodeje nemovitosti získá více finančních prostředků, realitní makléř získá vyšší provizi za zprostředkování prodeje a kupující našel dům nebo byt, jaký si opravdu přál. 

Více na www.homestaging.cz a www.akademiehomestagingu.cz

Přidat příspěvek

Nový příspěvek

 required:
required:
required:
 
Zatím zde nikdo nepřispěl